zondag 29 augustus 2010

update: school, kaften

Heeej,
Ik zou al eerder een artikel schrijven maar ik had kamp. Maar dat is niet heel erg, we gaan van het rijtje af. Dus het hoeft niet perse elke dag, maar gewoon als je aan de beurt bent dan schrijft een van ons vieren een artikel, en ja ik ben nu aan de beurt.
KLIK OP LEES MEER VOOR EEN ARTIKEL OVER MIJN SCHOOLBOEKEN.

Ik heb vandaag mijn school boeken gekaft en ik ga jullie dat nu laten zien wat voor kaft en hoeveel boeken. Ik begin trouwens dinsdag (overmorgen) met school.
Hier zie je een aantal boeken, die ik al heb gekaft, er achter ligge nog 4 die moeten worden gekaft en dan ben ik klaar. Ik gebruik 4 kleuren kaft, groen, roze, paars & paars met witte stippen.
Hier zie je alle kleuren kaft. Op de rechter stapel zie je dat de boeken op het hoekje zwart tape hebben, dat doe ik om de hoekjes niet te beschadigen. Ik had het nog niet bij de linker stapel gedaan.
Dit zijn dus alle boeken voor hele jaar. Erop liggen nog engels werkboeken en iets van muziek. Dat heb ik alleen niet gekaft. Ik had nog een beetje kaft over van de lichtpaarse, maar voor de rest is alles op. Dit was mijn korte update.







Trouwens sub allemaal op anous97 op youtube, ze is een goede vriendin van mij, misschien ga ik samen met haar beauty filmpjes maken op een nieuwe account of gewoon op die van haar.

Dit zijn 2 filmpjes van haar en de enige.

x.x.x >3 Eva

3 opmerkingen:

  1. dus ik hoef nou pas dinsdag een artikel te schrijven??

    verders leuk artikel!!!

    xxx
    esther (ilovebeautyforever)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, we gaan steeds rijtje af. En niet perse elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk kaftpapier. Schattig. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen