maandag 30 augustus 2010

Nars Multiple Blush

HoiHoi vandaag heb ik weer een review voor jullie!
Ik was onlangs op vakantie geweest en heb daar 'ofcourse' veel geshopt!
Ik ging heel vaak naar een ENORM echt ENORM winkelcentrum. Ze hadden daar werkelijk bijna alle Make up brands zoals M.A.C, LancĂ´me, Dior, Chanel, Bobbi Brown, etc...
Daar werd er ook Nars verkocht. En Nars was hun nieuwe collectie aan het promoten. Dus met alles erop en eraan. Allemaal make up artieste, immense belichtingen,.. Maar laten we dus straight to the point gaan! Ze hadden daar een deal, als je voor een bepaalde prijs koopt mag je jezelf gratis laten opmaken door 1van de Nars make up artiesten. Mijn moeder wou dat heel graag eens laten doen & ik Wou heeeeel graag de Nars Multiple Blush. Dus hebben we enkele dingetjes gekocht en heeft me moeder zich laten opmaken.
Maar mijn Review vandaag gaat alleen over de multiple blush.


Ik heb het in het bekende 'orgasm' kleurtje gekocht.
En eerlijk? ik heb niet echt gekeken naar alle andere kleurtjes die ik misschien mooier zou vinden dan dit. Ik wou het gewoon omdat ik er zoveel reviews over zag op youtube en voor de naam haha.

De Multiple Blush kan ook gebruikt worden als een Highlight,
waar deze Orgasm zeker geschikt voor is! want het heeft eigenlijk weinig kleur af, (tenzij je het echt met laagjes gaat werken, maar dat raad ik af!) maar het is ook te zien wat jullie vinden van de pigmentatie, de 1 vind het beter en de ander niet.
wat het juist wel heel veel afgeeft (en daarom raad ik het af) zijn kleine glittertjes! Die dus zorgen voor de Highlight.
Ik zelf breng het altijd aan op me kaken, zoals een blush dus. Maar gebruik het niet echt als een blush maar dus als highlight.
heb van mezelf eigenlijk al natuurlijke rode wangen dus eigenlijk vind ik dat ik geen blush nodig heb ! Maar door deze Nars multiple blush kan ik er een mooie schijn aan toevoegen en is mijn look dan helemaal afgewerkt.
Je kan het ook gebruiken als lipstick & oogschaduw maar dat heb ik zelf nog niet uitgeprobeert. Wanneer ik het heb uitgeprobeert zal ik het jullie meteen meedelen ;)

xoxo

1 opmerking:

  1. Dat is echt een heel mooi kleurtje. Super handig dat je het zowel voor de ogen als lippen kan gebruiken. Stel dat je geen lipgloss bij je hebt en dat wel. Nou, handig dus. Bedankt voor de review. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen