maandag 27 september 2010

HAUL: Coastal Scents, Mac, OPI, Kruidvat

Hoooiii ! het is alweer even geleden dat ik nog iets heb achtergelaten. Ik heb een haul voor jullie! Ik heb een bestelling gemaakt bij coastal scents, zoals ik al eerder had vermeld in een ander bericht ^^

I was so excited when I received thiss ! ^^
Ik heb 3 Mica pigments besteld.
1tje in een enorm grote pot voor maar 7dollar dacht ik, ben niet meer zeker over de prijzen. En 2 in sampel vormen. Maar die sampelvormen zijn best nog veel! en die waren maar 1dollar.
Dan had ik ook nog 2glitters gekocht, ook in een grote pot. Een donker paarse en een Gifgroene. die waren geloof ik 5dollar.
En wat jullie zeker en vast ook wel kennen zijn die lipgloss' die je lippen voller maken. Vaker hebben die wel een muntsmaak en tintelen je lippen! Maar ik zweer het je, bij deze lip plumper van coastal scents heb je binnen de 10sec. volle lippen. Het brand enorm! Maar het is de moeite waard. Liefst ook niet met je tong over je lippen gaan (liefst er zelfs niet tegen botsen) want zelfs je tong gaat branden. Deze lip plumper was echt wel zijn 10dollar waard. Dan had ik ook 3 make up kwasten bij besteld. 1 eyeliner kwast & 2 crease kwasten. De prijzen weet ik niet meer. En tenslotte koos ik ook nog voor 2 gelliners. Echt prachtige kleuren, en ze werken zo uitstekend! De kleuren heeten : Deep Plum & Sky Line.
hier heb ik enkele swatchen van de gelliners en van de mica pigment sampels, ik was vergeten een swatch te maken van de mica pigment uit die grote pot...





Ik ben zeker tevreden over coastal scents!
Je krijgt echt waar, heel veel voor je geld.



ik ben onlangs ook nog eens naar de mac store geweest. Want, mijn flesje brush cleanser was leeg. Dus had me een nieuwe aangeschaft. Ik vind het echt enorm irritant als mijn kwasten vuil zijn.

Daarna ging ik naar Planet Parfum waar ze OPI nagellakjes verkopen. Ik heb de laatste tijd erg iets met blauwe / paarse & ook donkere lakjes! Maar helaas pindakaas, mijn money was bijna op dus heb ik maar 1 lakje gekocht. Het is echt een EXTREMELY mooie blauwe kleur. Binnekort is hij niet meer te koop. Hij zit bij de Swiss Collection. Dus snel naar de winkel als je hem moet hebben ;). Het kostte 14euro.



Dan heb ik ook enkele dingetjes opgehaald bij de Kruidvat.




2 gezichtsmaskers van DR. VAN DER HOOG. framboos & chocolade ^^
2 Colour & shine oogschaduwen van essence en een denim wanted duo in 03 i love my jeans. Een rode lipstick van Maybelline in 530 Fatal Red. En ook nog Make-up doekjes! ^^







Zie zo, dit was mijn haul! tot de volgende!

5 opmerkingen:

  1. Hee meiden.
    Mijn blog is tijdelijk niet bereikbaar op kalypso.nl.tt dus vandaar kun je hem op deze url bereiken of via kalypso.tk
    Mijn host ligt er tijdelijk uit. Sorry voor het spam gedoe maar kon even niet anders:P
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog!
    Kijk ook ns op mijn blog! (?)

    Www.liannx.blogspot.com

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog!
    Elkaar volgen ?
    ik volg jou.
    x

    BeantwoordenVerwijderen