zaterdag 11 september 2010

Essence Denim wanted - quick video (Esther)

Sorry dat ik laat ben met mijn artikel! Deze week was voor mij de eerste schoolweek van het jaar en ik weet niet wat leraren hebben, maar ze verzinnen het altijd zo dat je geen vrije tijd over houdt! Nu heb ik dus even tijd om snel voor jullie een artikel te schrijven.

Zoals jullie weten ligt bij Essence de nieuwe LE in de winkels genaamd 'Denim Wanted'. Zelf heb ik er 3 producten van:



Als eerste heb ik 2 nagellakjes: 01 High waist pink, 02 I love my Jeans. Deze lakjes kosten rond de 2 euro! Dan heb ik ook nog de gelliner die nu half wordt gehypt op internet (ik snap wel waarom!) en dit is de kleur: 01 Vintage Style en deze was 2,50 wat niet duur is voor een gelliner!




Dan had ik gister met mijn zusje haar GOSH powder opnieuw gepressed en ik heb hier een filmpje van gemaakt! Dus als jullie een How to hiervan willen zien moet je het even in de reacties laten weten!


xxx

2 opmerkingen: