woensdag 1 september 2010

Nail tutorial: Luipaard nagels

Ik weet dat ik eigenlijk dinsdag het artikel moest plaatsen, maar heb het echt heel erg druk. Ik moet de laatste dingetjes regelen, want volgende week begint voor mij school ook weer!

Vandaag laat ik aan jullie zien hoe je heel erg gemakkelijk luipaard nagels kan maken.

Wat heb je nodig?
* Base coat
* Een lichte nagellakkleur. Je kan zelf kiezen wat voor een. Bv. lichtroze
* Zwarte nagellak. Je kan ook een nail-art pen gebruiken of een nail-art striper
* Donkere kleur nagellak
* Topcoat

Let's get started!

Stap 1:
We gaan beginnen met een base coat. Een base coat zorgt ervoor dat je nagel niet verkleurt van de nagellak. Ook zorgt een base coat ervoor dat de nagellak beter blijft zitten in combinatie met een topcoat. Ik gebruik deze keer de Base coat van Max Nails. Deze is te koop bij de Action.







Stap 2:
Dan pak ik een licht kleurtje. Ik heb gekozen voor dit 'nude' kleurtje van Biocura in Pêche. Doordat dit kleurtje best wel 'sheer' is heb ik hiervan 3 laagjes aangebracht. Je kan elk kleurtje gebruiken dat je wilt. Het is een basis kleur voor over je hele nagel.







Stap 3:
Dan gaan we de buitenlijntjes maken voor de vlekken van de luipaard. Je kan zelf een zwarte nagellak gebruiken, een nail-art striper of een nail-art pen. Ik gebruik zelf een nail-art pen van Essence, omdat ik dit makkelijker vindt werken.






Stap 4:
Dan pak ik een donkerder kleurtje om de stippen en streepjes in te kleuren. Dit doe ik met de hulp van een dotting tool. Je kan hiervoor ook een saté prikkertje gebruiken!











Stap 5:
Àls laatste heb ik nog een topcoat gebruikt. Dit zorgt ervoor dat je nagellak beter en langer blijft zitten. En dan ben je klaar!









Ik hoop dat jullie deze nail tutorial leuk vonden!

xxx Ilovebeautyforever (Esther)

p.s.
Als je de nagel iets extra's wilt geven kan je nog een glitter over de stukjes luipaardprintje doen.
 

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi. Lekkere lichte kleuren. Dit is typisch wat voor mij. En ik ga dit zeker proberen. Hihi, bedankt voor de review. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esther, ik heb jou getikt!=)
    Kijk even op mijn blog als je denkt; waar heeft ze het over?
    www.livelovelotte.blogspot.com

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stap 3 nail art pen waar kan je die kopen?
    leuke blog!
    ik volg je volg je mij ook?
    http://nina-van-oostrum.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog!
    Ziet er leuk uit, die nail art!
    Ga ik ook eens proberen. Liefs, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen