maandag 6 september 2010

random

Hoii meiden!
Helaas heb ik geen review, shoplog ofzo voor jullie..:(
Heb het enorm druk met school omdat het nieuwe schooljaar is gestart enzo!
En ik heb nog steeds niet alle spullen, en dat moet ik dringend in orde maken ^^
Maar ik wil wel al zeggen dat ik een bestelling heb gemaakt op Coastalscents.com
En zodra ik het heb ontvangen maak ik swatches en een review ervan.

EN IK WIL JULLIE OOK MEDELEN
voor de essence cosmetics lovers.......^^
voor wie het nog niet heeft opgemerkt, er is een nieuwe limited edition uit 'Denim Wanted' , als ik het juist heb tenminste :p
en Bij Catrice is er ook een Limited edition uit, maarr.. vergeten hoe die heet ^^

tot binnenkort!
xoxo

1 opmerking:

  1. Hier is die essence editie nog niet uit. Ik zit er op te wachten. Ik ben benieuwd naar je bestelling. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen