donderdag 2 september 2010

Eva vlog 2-09

Haaaaj, >3

Vandaag even een vlog. Ik vroeg me af of jullie ook ideeen hebben voor de site. De layout is coming, maar ik bedoel tips, tricks etc. gewoon ideeen. Bye the way. Ik heb het nu erg druk met school. Dus mijn eigen site xxloveyaaa.blogspot.com is nogal verlaten. :p Ik heb wel een paar korte videos gemaakt op musicxeva als je die wil zien klik hier.
Maar boeiend, ik probeer er wel tijd in te steken en de andere ook zeker, maar soms kan het niet anders. En ik wil ook niet alleen met de site bezig zijn of youtube. Ik wil natuurlijk ook mijn vrije tijd goed besteden.


Hebben jullie nog vragen?
of ideeen, tips of tricks?
let me know.


x.x.x Eva (ll)

1 opmerking:

  1. Hmm, misschien is het leuk om projecten van school op je blog bij te houden. Zo combineer je dat een beetje. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen